Новини

Змінився керівник чи склад керівного органу громадського об’єднання? Зареєструйте зміни!

Зміна керівника, складу керівного органу громадського об’єднання може відбуватися з різних причин. Це може бути як переобрання керівних органів (наприклад, у зв'язку із закінченням строку їх повноважень, звільнення керівника, членів керівного органу тощо). Зміна керівника, складу керівного органу громадського об’єднання підлягає державній реєстрації.

Громадське об’єднання повідомляє про зміни у складі керівних органів, зміну керівника тощо, протягом 60 днів з дня прийняття відповідного рішення.

Громадське об’єднання може здійснювати діяльність зі статусом юридичної особи або без такого статусу.

Для державної реєстрації зміни керівника, складу керівного органу громадського об’єднання зі статусом юридичної особи подаються наступні документи:

1. Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань – форма 3 (затверджена наказом Міністерства юстиції України «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» від 18.11.2016 № 3268/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 18.11.2016 за № 1500/29630).

2. Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління громадського об’єднання. Таке рішення може оформлюватись протоколом. У випадку зміни керівника, змін у складі керівного органу в протоколі має бути зазначено, повноваження яких осіб припиняються та які особи обираються до складу керівного органу і на які посади. Крім того, відповідно до законодавства, для обрання особи керівником або членом керівного органу необхідна її особиста згода (особа повинна бути присутньою на засіданні уповноваженого органу або надати особисту згоду у письмовій формі на обрання її керівником, членом керівного органу). Таке рішення повинно бути оформлено з дотриманням вимог, встановлених законом, відповідати законодавству та статуту, викладене у письмовій формі, прошито, пронумеровано та підписано засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів (у разі прийняття такого рішення загальними зборами). Справжність підписів на протоколі нотаріально засвідчується лише у разі наявності такої вимоги в установчих документах відповідного громадського об’єднання.

3. Реєстр осіб, які брали участь в засіданні уповноваженого органу управління громадського об’єднання.

4. Відомості про керівні органи громадського об'єднання (ім’я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку).

5. Документ про сплату адміністративного збору у розмірі 0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

6. Довіреність, у разі подання документів уповноваженою особою.

Для державної реєстрації змін керівника, особи, яка має право представляти громадське об’єднання у правовідносинах з державою та іншими особами і вчиняти дії від імені громадського об’єднання без додаткового уповноваження, керівного органу громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи подаються наступні документи:

1. Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - форма 21 (форма Заяви затверджена наказом Міністерства юстиції України «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» від 18.11.2016 № 3268/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 18.11.2016 за № 1500/29630).

2. Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління громадського об’єднання про зміни.

Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації не пізніше трьох робочих днів з дати подання документів. Державна реєстрація може бути проведена в скорочені строки в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Строк розгляду документів може бути продовжений суб’єктом державної реєстрації за необхідності, але не більше ніж на 15 робочих днів.

За результатами розгляду документів, державним реєстратором може бути прийняте рішення про:

державну реєстрацію;

зупинення розгляду документів;

відмову в державній реєстрації.

Документи для державної реєстрації можна подати особисто або надіслати поштою з додержанням вимог до оформлення документів, визначеним законом.

         Документи для державної реєстрації змін громадське об’єднання із статусом юридичної особи може подати до:

Головного територіального управління юстиції у Луганській області;

Центрів надання адміністративних послуг;

Місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

         Документи для державної реєстрації змін громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, може подати до Головного територіального управління юстиції у Луганській області.

Зразки документів, що подаються для державної реєстрації, можна переглянути на сайті Головного територіального управління юстиції у Луганській області (http://lugjust.gov.ua).

Контактний номер телефону Головного територіального управління юстиції у Луганській області з питань реєстрації громадських формувань: 0645242216, 0953624202.

Отримати консультацію можливо за допомогою он-лайн чату з питань державної реєстрації громадських формувань за посиланням: http://lugjust.gov.ua/gf-chat/.

 

Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

Громадське об’єднання повідомляє про внесення змін до статуту громадського об’єднання, зміни у складі керівних органів громадського об’єднання, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, зміну місцезнаходження громадського об’єднання протягом 60 днів з дня прийняття відповідного рішення.

Громадське об'єднання може здійснювати діяльність зі статусом юридичної особи або без такого статусу.

Документи, що подаються для державної реєстрації змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань:

1) заява про державну реєстрацію змін до відомостей про громадське об’єднання (організацію профспілки), що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;

2) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління громадського об’єднання про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

Документи, що подаються для державної реєстрації змін до відомостей про громадське об’єднання, що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів:

1) заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

2) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, крім внесення змін до інформації про місцезнаходження та про здійснення зв’язку з юридичною особою;

3) реєстр осіб (громадян), які брали участь в засіданні уповноваженого органу управління юридичної особи;

4) відомості про керівні органи громадського формування (ім’я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку) – у разі внесення змін до складу керівних органів;

5) документ про сплату адміністративного збору, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою;

6) установчий документ юридичної особи в новій редакції – у разі внесення змін, що містяться в установчому документі;

7) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акта або розподільчого балансу – у разі внесення змін, пов’язаних із внесенням даних про юридичну особу, правонаступником якої є зареєстрована юридична особа.

            Документи для державної реєстрації змін громадському об’єднанню із статусом юридичної особи можна подати до:

Головного територіального управління юстиції у Луганській області;
Центрів надання адміністративних послуг;
Місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

            Документи для державної реєстрації змін громадському об’єднанню, що не має статусу юридичної особи, можна подати до Головного територіального управління юстиції у Луганській області.

Зразки документів, що подаються для державної реєстрації можна переглянути на сайті Головного територіального управління юстиції у Луганській області (http://lugjust.gov.ua).

Контактний номер телефону Головного територіального управління юстиції у Луганській області з питань реєстрації громадських формувань: 0645242216, 0953624202.

Також, можна отримати консультацію за допомогою он-лайн чата з питань державної реєстрації громадських формувань за посиланням: http://lugjust.gov.ua/gf-chat/.

 

ВИМОГИ ДО НАЙМЕНУВАННЯ

ГРОМАДСЬКОГО ОБ’ЄДНАННЯ

В нашій державі будується громадянське суспільство. Громадяни вирішують конкретні проблеми, здійснюють представництво спільних інтересів, ведуть суспільно значущу діяльність. Вони беруть на себе відповідальність за спільне благо. В громадянському суспільстві громадські об‘єднання являють собою одну з найбільш оптимальних правових форм для допомоги фізичним особам у вирішенні їх спільних проблем, відстоюванні спільних інтересів. Одним із основних завдань засновників громадського об’єднання є визначення його найменування. Найменування громадського об’єднання викладається українською мовою, складається з двох частин: організаційно-правової форми (для громадських об’єднань це «ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ», «ГРОМАДСЬКА СПІЛКА») та власної назви, яка не повинна бути тотожною власним назвам інших зареєстрованих громадських об’єднань. Власна назва береться в лапки, та зазначається безпосередньо після організаційно-правової форми. Громадське об’єднання може викласти власну назву, поряд з державною мовою, іноземною мовою або мовою національної меншини.

Власна назва громадського об’єднання не може містити:

  • найменування органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування, складових найменувань цих органів (міністерство, агентство, служба, інспекція, комітет, адміністрація, прокуратура, суд);
  • власну назву громадського об'єднання, діяльність якого заборонена в судовому порядку (протягом трьох років після набрання відповідним рішенням суду законної сили);
  • слова "державний", "комунальний" та похідні від них. Власна назва навчального закладу, установи чи організації у власній назві громадського об'єднання може використовуватися лише за згоди відповідного навчального закладу, установи чи організації;
  • Забороняється використання у власній назві громадського об'єднання історичних державних найменувань, перелік яких встановлюється Кабінетом Міністрів України;
  • ім'я (псевдонім) фізичної особи у разі відсутності попередньої письмової згоди цієї особи або її спадкоємців, засвідченої в установленому законом порядку, якщо інше не передбачено законом;
  • інші позначення, використання яких обмежено законом.

Також необхідно звернути увагу, що при написанні найменування громадського об’єднання використовуються:

  • Розділові знаки та символи: лапки (" ", “ ”, „ “, « », які є тотожними), крапка (.), кома (,), двокрапка (:), дужки /( )/, апостроф ('), дефіс (-), тире (-), коса риска (/), знак оклику (!), знак питання (?), номер (№), плюс (+), знак рівняння (=), зірочка (*), ет комерційна (@).
  • Цифри: арабські (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 0) та римські (I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, L, C, D, M).

 

Захисти свою нерухомість за допомогою сервісу «СМС-Маяк»

         У питанні незаконного заволодіння майном принциповим моментом є час, тому чим швидше законний власник зреагує на захоплення майна, тим більше має шансів повернути вкрадене без втрат       .

         За законом власник об’єкта нерухомого майна має можливість накласти заборону на проведення реєстраційних дій щодо власного об’єкта нерухомого майна терміном до 10 діб, аби протягом цього часу мати можливість звернутись до суду і зупинити незаконні дії.

Суттєво підвищити шанс на оперативне реагування й ефективно захистити свої порушені права на нерухоме майно землевласник може шляхом підключення до сервісу “СМС - Маяк”. Сервіс інформує фізичних та юридичних осіб про зміну статусу об'єктів нерухомого майна, а власників нерухомості — про надання заяв про проведення будь-яких реєстраційних дій відносно їх майна, а також про дату та час реєстрації такої заяви.

Завдяки цьому сервісу його користувачі отримують СМС-повідомлення про вчинення реєстраційних дій щодо нерухомості у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно (далі – Державний реєстр прав).

Сервісна послуга з інформування про реєстраційні дії у Державному реєстрі прав надається виключно за умови наявності зареєстрованого права власності на окремий індивідуально визначений об’єкт нерухомого майна з присвоєним реєстраційним номером такому об’єкту:

а) власнику окремого індивідуально визначеного об’єкта нерухомого майна – про подані заяви у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень щодо належного такому власнику об’єкта нерухомого майна, а саме про реєстраційний номер, дату і час реєстрації таких заяв;

б) користувачу земельної ділянки – про подані заяви у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень щодо земельної ділянки, яка перебуває у користуванні такого користувача, а саме про реєстраційний номер, дату і час реєстрації такої заяви;

в) фізичним та юридичним особам – про проведені реєстраційні дії стосовно будь-якого окремого індивідуально визначеного об’єкта нерухомого майна без зазначення відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про суб’єктів таких прав.

Таким чином, фізичні та юридичні особи можуть бути проінформовані про будь-які реєстраційні дії, які вчиняються з їхньою нерухомістю, що суттєво збільшить шанси власників на захист власності від рейдерських атак.

 З метою ознайомлення з порядком дії, вартості та користуванням сервісом "СМС-маяк" необхідно перейти за посиланням: http://smsmayak.com.ua.

 

 

СУЧАСНІ ЗАСОБИ КОНСУЛЬТУВАННЯ ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ

 

Є запитання щодо реєстрації, діяльності, припинення громадського формування – звертайтеся за консультацією до Головного територіального управління юстиції у Луганській області.

Громадські формування, які реєструються Головним територіальним управлінням юстиції у Луганській області - структурні утворення політичних партій, громадські об’єднання, місцеві осередки громадського об’єднання із статусом юридичної особи, професійні спілки, їх об’єднання, організації профспілки, передбачені статутом профспілки та їх об’єднання, творчі спілки, місцеві осередки творчих спілок, постійно діючі третейські суди, організації роботодавців, їх об’єднання.

Можливі засоби консультування громадських формувань:

-        звернення на «гарячу лінію» Головного територіального управління юстиції у Луганській області з питань реєстрації громадських формувань за номером телефону 06452-4-22-16;

- звернення до відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Луганській області за номером 0953624202;

- запитання он-лайн за допомогою он-лайн чату, який розміщений на веб-сайті Головного територіального управління юстиції у Луганській області за посиланням http://www.lugjust.gov.ua/gf-chat/;

- подання документів для попередньої правової експертизи за допомогою Он-лайн будинку юстиції (розділ «Реєстрація бізнесу та ЗМІ» - тільки для громадських об’єднань, які тільки створилися та бажають зареєструватися.

Звертаємо увагу, щоподати документи для державної реєстрації громадського формування можливо до:

  • Головного територіального управління юстиції у Луганській області;
  • Центрів надання адміністративних послуг районних державних адміністрацій Луганської області – для громадських формувань зі статусом юридичної особи;
  • Місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги – для громадських формувань зі статусом юридичної особи.
  •  

 

Порядок повернення помилково або надміру сплачених коштів

 у сфері реєстрації громадських формувань

 

            Якщо громадським формуванням було помилково або надміру сплачено кошти до державного бюджету за кодами бюджетної класифікації - 22010300 (державна реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань), 22012700 (плата за надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань), 22012900 (плата за скорочення термінів надання послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань), діючим законодавством передбачена процедура повернення таких коштів, яка визначена Порядком повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів, затвердженим наказом Міністерства фінансів України 03.09.2013 № 787, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25 вересня 2013 р.  за № 1650/24182.

            Для повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного бюджету за кодами бюджетної класифікації 22010300, 22012700, 22012900, громадському формуванню  необхідно зробити декілька простих кроків:

            1) звернутись до Головного територіального управління юстиції у Луганській області із заявою про підготовку та видачу подання про повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного бюджету. Зразок такої заяви розміщено на веб-сайті Головного територіального управління юстиції у Луганській області за посиланням: http://lugjust.gov.ua/napriamky-diialnosti/nap2/derzhavna-reiestratsiia-drukovanykh-zasobiv-masovoi-informatsii-ta-hromadskykh-formuvan/1089-poryadok-povernennya-pomilkovo-abo-nadmirno-pererakhovanikh-koshtiv;

            2) отримати подання Головного територіального управління юстиції у Луганській області на повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету зборів, платежів та інших доходів бюджету;

            3) звернутися з поданням Головного територіального управління юстиції у Луганській області та заявою до відповідного органу Державної казначейської служби.

            Заява про повернення коштів з бюджету, яка подається до відповідного органу Державної казначейської служби, складається платником у довільній формі з обов'язковим зазначенням такої інформації: причини повернення коштів з бюджету, найменування платника (суб'єкта господарювання), код за ЄДРПОУ (для юридичної особи) або прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи, реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання в установленому порядку відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та мають відмітку у паспорті), місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи та номер контактного телефону, сума платежу, що підлягає поверненню, спосіб перерахування коштів з бюджету - у безготівковій формі із зазначенням реквізитів рахунку одержувача коштів чи у готівковій формі.

            До заяви додається оригінал або копія документу про переказ коштів або паперова копія електронного розрахункового документа, які підтверджують перерахування коштів до державного бюджету.

 

ДО УВАГИ ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ!

Не знаєте як зареєструвати громадську організацію? Змінився керівник профспілкової організації? Змінилася адреса структурного утворення політичної партії? Головне територіальне управління юстиції у Луганській області чекає на Вас!

Для отримання консультації та відповідей на актуальні питання:

- зателефонуйте на «гарячу» телефонну лінію для громадських формувань за номером 06452-4-22-16;

- запитайте он-лайн за допомогою он-лайн чату для громадських формувань (http://www.lugjust.gov.ua/gf-chat/);

- зателефонуйте до відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Луганській області за номером 0953624202;

- завітайте до Головного територіального управління юстиції у Луганській області за адресою: м.Сєвєродонецьк, вул.Єгорова, буд.22, 2-й поверх, кім.212.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області 

 

ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ  У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ

ВІДДІЛ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ  ДРУКОВАНИХ ЗАСОБІВ

МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА  ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ

 

ПАМ’ЯТКА на тему: «Адміністративний збір  у сфері державної реєстрації громадських формувань у 2018 році»

              Відповідно до частини п’ятої статті 36 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань” (далі — Закон про реєстрацію) адміністративний збір та плата за надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі — Єдиний державний реєстр) справляються у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення реєстраційної дії або запит про надання відомостей з Єдиного державного реєстру, та округлюються до найближчих 10 гривень.

            Статтею 7 Закону України “Про державний бюджет України на 2018” від 07 грудня 2018 року N 2246-VIII встановлено, що з 1 січня 2018 року прожитковий мінімум на одну працездатну особу становить 1762 гривень.

            За проведення державної реєстрації змін до відомостей про громадське об’єднання, місцевий осередок громадського об’єднання із статусом юридичної особи, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою:

Строк розгляду документів, поданих для державної реєстрації:

3 робочих дні (0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб) – 180 грн.;

2 робочих дні (у подвійному розмірі адміністративного збору) – 360 грн.;

24 години (у п’ятикратному розмірі адміністративного збору) -900 грн.

За проведення державної реєстрації змін до відомостей про структурне утворення політичної партії зі статусом юридичної особи, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою:

            Строк розгляду документів, поданих для державної реєстрації

10 робочих днів (0,3 прожиткового мінімуму для працездатних осіб) -530 грн.;

7 робочих днів (у подвійному розмірі адміністративного збору) – 1060 грн,;

5 робочих днів (у п’ятикратному розмірі адміністративного збору)-2650 грн.; 

                За проведення державної реєстрації змін до відомостей про організацію роботодавців, їх об’єднання як юридичну особу, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою

Строк розгляду документів, поданих для державної реєстрації:

15 робочих днів (0,3 прожиткового мінімуму для працездатних осіб) – 530 грн.

10 робочих днів  (у подвійному розмірі адміністративного збору) -  1060 грн.

7 робочих днів (у п’ятикратному розмірі адміністративного збору)-  2650 грн.

            За проведення державної реєстрації змін до відомостей про творчу спілку, місцевий осередок творчої спілки як юридичну особу,крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою

Строк розгляду документів, поданих для державної реєстрації:

30 робочих днів (0,3 прожиткового мінімуму для працездатних осіб) – 530 грн.;

20 робочих днів (у подвійному розмірі адміністративного збору )- 1060 грн.;

15 робочих днів (у п’ятикратному розмірі адміністративного збору)-  2650 грн,;

            За державну реєстрацію професійних спілок, їх організації або об’єднань адміністративний збір не справляється.

            Адміністративний збір не справляється за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу та громадське формування, що не має статусу юридичної особи, у тому числі зміни до установчих документів, пов’язаних з приведенням їх у відповідність із законами України у строк, визначений цими законами.

            Адміністративний збір за державну реєстрацію створення громадського формування із статусом юридичної особи:

громадське об'єднання — адміністративний збір не справляється;
структурне утворення політичної партії — адміністративний збір не справляється;
територіальний осередок всеукраїнської творчої спілки та регіональна (місцева) творча спілка — 0,07 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (120 грн);
організація роботодавців, об’єднання організації роботодавців - 0,06 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (110 грн).

            Звертаємо увагу, що відповідно до частини третьої статті 36 Закону про реєстрацію у разі відмови в державній реєстрації адміністративний збір не повертається.

 

Затверджено наказом Головного територіального управління юстиції у Луганській області № 4/В від 02.01.2018

МОЖЛИВОСТІ ОН-ЛАЙН БУДИНКУ ЮСТИЦІЇ ДЛЯ БАЖАЮЧИХ ЗАРЕЄСТРУВАТИ ГРОМАДСЬКУ ОРГАНІЗАЦІЮ

 

       Міністерством юстиції України запущено проект Он-лайн будинок юстиції за посиланням https://online.minjust.gov.ua, однією із складових частин якого є можливість проведення попередньої правової експертизи документів, що подаються для проведення державної реєстрації створення громадської організації зі статусом юридичної особи.

      Попередня правова експертиза документів, що подаються для проведення державної реєстрації створення громадської організації зі статусом юридичної особи, надає впевненості заявнику у тому, що документи, які будуть подані для державної реєстрації створення громадської організації, будуть відповідати вимогам діючого законодавства України та допомагає в найкоротший строк зареєструвати громадську організацію.

        Проведення попередньої правової експертизи документів, що подаються для проведення державної реєстрації створення громадської організації зі статусом юридичної особи, здійснюється безкоштовно. Подати документи можна протягом 24 годин на добу. Для зручності заявника у Он-лайн будинку юстиції можливо ознайомитись із зразками документів та завантажити їх для використання у роботі.

        Для того, щоб скористатися зазначеною послугою, необхідно зробити наступні кроки: зареєструватися в Он-лайн будинку юстиції створивши особистий кабінет, завантажити підготовлені документи, отримати результати попередньої експертизи документів в особистому кабінеті та на електронну скриньку.

Можливості он-лайн будинку юстиції для бажаючих зареєструвати громадську організацію

 

                Громадські організації є важливою частиною та невід'ємним елементом демократії та розвинутого правового суспільства.

     Громадські організації створюються для того, щоб привернути увагу до актуальних проблем, що, як правило, знаходяться у соціальних, екологічних, економічних площинах, для здійснення та захисту прав і свобод, задоволення суспільних, економічних, соціальних, культурних, екологічних, та інших інтересів.

        Державна реєстрація створення громадських організацій здійснюється державними реєстраторами територіальних підрозділів Міністерства юстиції України. Порядок створення, діяльності, перелік документів, які подаються для державної реєстрації створення громадської організації, досить чітко визначено діючим законодавством України, але через недоліки у документах, державним реєстраторам доводиться приймати рішення про відмову у державній реєстрації створення громадських організацій, про зупинення розгляду документів для виправлення недоліків або помилок у документах.

      З метою допомоги та прискорення процесу реєстрації громадських організацій із статусом юридичної особи Міністерством юстиції України запущено проект Он-лайн будинок юстиції, однією із складових частин якого є можливість проведення попередньої правової експертизи документів, що подаються для проведення державної реєстрації створення громадської організації зі статусом юридичної особи.

       Попередня правова експертиза документів, що подаються для проведення державної реєстрації створення громадської організації зі статусом юридичної особи, надає впевненості заявнику у тому, що документи, які будуть подані для державної реєстрації створення громадської організації, будуть відповідати вимогам діючого законодавства України та допомагає в найкоротший строк зареєструвати громадську організацію.

     Для того, щоб подати документи для проведення попередньої правової експертизи документів, що подаються для проведення державної реєстрації створення громадської організації зі статусом юридичної особи, необхідно зайти на веб-сайт Он-лайн будинку юстиції за посиланням https://online.minjust.gov.ua.

                Документи можуть подаватися у режимі он-лайн!

                Графік прийому документів відсутній!

                Подавати документи можливо коли завгодно, протягом 24 годин на добу!

                Черги відсутні!

                Проведення попередньої правової експертизи документів, що подаються для проведення державної реєстрації громадської організації зі статусом юридичної особи, здійснюється безкоштовно.

                Перш за все, для цього потрібно мати доступ до мережі Інтернет та необхідно зареєструвати свій особистий кабінет, що є дуже просто – достатньо лише вказати електронну адресу, пароль і погодитися на обробку персональних даних.

                Для проведення попередньої правової експертизи документів, що подаються для державної реєстрації створення громадської організації зі статусом юридичної особи, необхідно зробити наступні кроки:

                1. Перейти за посиланням веб-сторінки Он-лайн будинку юстиції https://online.minjust.gov.ua.

                2. На головній сторінці Он-лайн будинку юстиції обрати розділ «РЕЄСТРАЦІЯ БІЗНЕСУ, ГО ТА ЗМІ» та зайти до нього.

                3. Перейшовши за посиланням обрати розділ «ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ».

                4. На сторінці «РЕЄСТРАЦІЯ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ» заповнити особисті дані (прізвище, ім’я по батькові; контактний телефон; E-mail) та обрати область (район) за місцезнаходженням громадської організації.

Далі необхідно завантажити документи, які подаються для проведення попередньої правової експертизи документів (для зручності користувачів на цій сторінці також розміщені зразки документів, які необхідно підготувати для державної реєстрації громадської організації із статусом юридичної особи).

                5. Останній крок - дати згоду на обробку персональних даних та натиснути «Подати заяву».

                Спеціалістами Головного територіального управління юстиції у Луганській області будуть розглянуті подані документи, про що заявник буде повідомлений, отримавши листа на електронну скриньку, яка зазначається під час реєстрації.

                У випадку наявності суперечностей та не відповідності вимогам законодавства, заявнику в електронному листі буде повідомлено про всі недоліки, які виявлені під час попередньої правової експертизи документів.

                Подати документи для проведення державної реєстрації громадської організації зі статусом юридичної особи у паперовій формі можливо до Головного територіального управління юстиції у Луганській області, Центрів надання адміністративних послуг районних державних адміністрацій та місцевих центрів з надання вторинної правової допомоги, з переліком яких можна ознайомитись на веб-сайті Головного територіального управління юстиції у Луганській області за посиланнями http://lugjust.gov.ua та http://lugjust.gov.ua/index.php/2012-07-31-13-18-54/dovidkova-informatsi....

До відома громадських об’єднань!

01.01.2018 спливає строк приведення статутів (положень) громадських організацій, спілок громадських організацій у відповідність до Закону України «Про громадські об’єднання».
Так, відповідно до частини четвертої розділу V «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про громадські об’єднання» статути (положення) громадських організацій, спілок громадських організацій мають бути приведені у відповідність із цим Законом протягом п'яти років з дня введення його в дію (тобто до 01.01.2018). 
Звертаємо увагу, що реєстрація змін до статуту (положення) громадських організацій, спілок громадських організацій з метою їх приведення у відповідність до Закону України «Про громадські об’єднання» здійснюється безкоштовно лише до 01.01.2018.
Головне територіальне управління
 юстиції у Луганській області

 

 

Он-лайн чат для громадських формувань – сучасний засіб консультування

 

         Якщо у Вас є запитання по громадській організації, спілці, структурному утворенню політичної партії, професійній спілці – запитайте он-лайн.

         Головним територіальним управлінням юстиції у Луганській області запроваджено роботу он-лайн чата для громадських формувань. За допомогою он-лайн чата Ви можете:

 задати запитання та одразу отримати відповідь в режимі «живого спілкування»;
поставите питання 24 години на добу, відповідь на яке отримаєте в робочий час.

 

ПРИПИНЕННЯ ЧЛЕНСТВА В ГРОМАДСЬКІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ

 

         Відповідно до статті 36 Конституції України ніхто не може бути примушений до вступу в будь-яке об'єднання громадян чи обмежений у правах за належність чи неналежність до політичних партій або громадських організацій.

Громадська організація - це добровільне об'єднання фізичних осіб для здійснення та захисту прав і свобод, задоволення суспільних, зокрема економічних, соціальних, культурних, екологічних, та інших інтересів.

Шлях припинення членства в громадській організації залежить від того входила особа до складу керівного органу (наприклад, член Ради, заступник голови Правління) громадської організації, була керівником громадської організації, заступником керівника чи ні.

         Перший випадок припинення членства – якщо особа не є керівником, заступником керівника громадської організації, не входить до складу керівного органу громадської організації:

для припинення членства в громадській організації необхідно подати заяву до відповідних статутних органів громадської організації;
членство в громадськійорганізації припиняється з дня подання такої заяви та не потребує додаткових рішень;
державній реєстрації такий випадок припинення членства не підлягає.

Другий випадок припинення членства – якщо особа не є керівником, заступником керівника громадської організації, однак входить до складу керівного органу громадської організації (наприклад, член Правління, член Ради):

- для припинення членства в громадській організації необхідно подати заяву до відповідних статутних органів громадської організації;

- членство в громадській організації та перебування особи в складі керівного органу громадської організації припиняється з дня подання такої заяви та не потребує додаткових рішень;

- державній реєстрації такий випадок припинення членства підлягає - для державної реєстрації змін до відомостей про громадське об’єднання подається до Головного територіального управління юстиції у Луганській області копія заяви про припинення членства в громадській організації з відміткою відповідних статутних органів громадської організації про її прийняття.

         Третій випадок припинення членства – якщо особа є керівником, заступником керівника громадської організації:

членство в громадській організації припиняється з дня, наступного за днем обрання нового керівника чи його заступника;
державній реєстрації такий випадок припинення членства підлягає - для державної реєстрації змін до відомостей про громадську організацію із статусом юридичної особи до Головного територіального управління юстиції у Луганській області, центрів надання адміністративних послуг районних державних адміністрацій, місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги необхідно подати:

заяву про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі  юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань форми 3, затверджену наказом Міністерства юстиції України 18.11.2016  № 3268/5;
примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу громадської організації про зміни;
реєстр осіб, які брали участь в засіданні уповноваженого органу громадської організації;
відомості про керівні органи; документ, що підтверджує правомочність прийняття рішення відповідно до статуту;
документ про сплату адміністративного збору.

Звертаємо увагу, що відповідно до частини третьої статті 5 Закону України «Про громадські об’єднання» вимога про зазначення відомостей щодо членства (участі) особи у громадському об'єднанні, якщо така вимога не пов'язана з реалізацією особою своїх прав як особи, яка має право представляти громадське об'єднання, або члена (учасника) громадського об'єднання, не допускається, крім випадків, визначених законом.

 

 

ТРЕНІНГ ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ ЦНАП В МІСТІ СЄВЄРОДОНЕЦЬК

 

 В місті Сєвєродонецьк був проведений тренінг «Організація процесу надання адміністративних послуг, розвинення комунікативних навиків і психологічної стійкості персоналу ЦНАП»  Адміністратори Центру надання  адміністративних послуг  Біловодської районної державної  адміністрації взяли участь в даному тренінгу. На практичних заняттях розглядали основні проблеми в роботі ЦНАП, шляхи їх вирішення, психологічну модель поведінки під час обслуговування відвідувачів.

      Учасники отримали багато корисної інформації, дізнались існуючі проблеми в інших ЦНАП та обмінялись між собою напрацьованим досвідом, який в подальшому буде використаний в роботі.

ЗАРЕЄСТРУВАТИ ГРОМАДСЬКУ ОРГАНІЗАЦІЮ ДУЖЕ ПРОСТО
НАВЧАЛЬНИЙ ВІЗИТ ДО ЛЬВІВЩИНИ
Можливості он-лайн будинку юстиції для бажаючих зареєструвати громадську організацію
Суб’єкти прийняття документів для державної реєстрації громадських формувань
ЯК ЗАРЕЄСТРУВАТИ ГРОМАДСЬКУ ОРГАНІЗАЦІЮ ІЗ СТАТУСОМ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ
Я МАЮ ПРАВО НА СВОБОДУ ОБ’ЄДНАННЯ У ГРОМАДСЬКІ ОРГАНІЗАЦІЇ