Прес-центр8 cічня 2020, 15:01

Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у Біловодській районній державній адміністрації за 2019 рік

Загальна кількість звернень громадян протягом  2019 року, яка надійшла  до районної державної адміністрації та через органи влади вищого рівня склала 255, при  цьому  через Урядову гарячу лінію  звернулося     187 громадянина, через Офіс Президента України – 7, обласну держадміністрацію – 13, до голови районної держадміністрації – 50.                                      

Із загальної кількості звернень:  надійшло поштою 205, (в тому числі 187 – електронною поштою) та 50 отримано на особистому прийомі громадян головою райдержадміністрації.

       Кількість звернень громадян в цілому по району останніми роками значно зменшилась, але в той же час, спостерігається зростання кількості звернень у порівнянні з  попереднім   роком ( у 2018 році –  243).

Найбільша кількість звернень надходила на Урядову гарячу лінію  (187 з 255 ). Мають місце 5 повторних звернень, що складає 1,9 % від загальної кількості звернень за цей період. Протягом аналогічного періоду попереднього року надійшло 11 повторних звернень. Згідно ст.8 Закону України «Про звернення громадян» повторні звернення  були розглянуті на засіданні комісії з питань розгляду звернень громадян районної державної адміністрації щодо подальшого припинення їх розгляду.

У   звітному   періоді проведено 3  засідання комісії з питань розгляду звернень громадян районної держадміністрації, на яких було розглянуто 4 звернення.

        Разом з тим, у звітному періоді надійшло 3 колективних звернення до Біловодської райдержадміністрації, які розглянуті згідно із законодавством України.

У зверненнях за 2019 рік громадяни порушили 255 різноманітних питань, що на 4,6 відсотків більше аналогічного показника попереднього року ( у 2018 році – 243 питань).

Найчастіше у звітному періоді громадяни порушували у своїх зверненнях питання соціального захисту. З початком опалювального сезону 2019-2020 року

особливої актуальності для заявників набуло питання отримання субсидії на оплату житлово-комунальних послуг (понад 65,8 % звернень). Також громадяни порушували питання щодо призначення та виплати різних видів  соціальної допомоги, надання матеріальної допомоги на лікування, виплати заробітної плати та інші. Всього з питань соціального захисту  було порушено  195 питань, (76,4 %).

На другому місці за актуальністю – питання житлово-комунального господарства –  27 питань, (10,5 %):  експлуатація і ремонт житлового фонду,

високі тарифи на житлово-комунальні послуги та їх якість, покращання водо- та електропостачання, ремонт автодоріг, тощо. 

        На третьому місці перебувають питання аграрної політики та земельних відносин – 12 питань, (4,7%).

Від учасників бойових дій надійшло 5 звернень, від інвалідів І, ІІ, ІІІ групи, ветеранів праці, дітей війни – 24,  від  багатодітних сімей, одиноких матерів – 32.

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян»,  Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 в райдержадміністрації у звітному періоді проведено роботу щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених у зверненнях питань. З метою виявлення найбільш хвилюючих громадян питань систематично проводиться аналіз стану роботи зі зверненнями громадян.

        Стан роботи зі зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації було розглянуто на апаратних нарадах  у голови районної державної адміністрації  у березні, квітні та липні 2019 року. За результатами складено та направлено до структурних підрозділів райдержадміністрації протокольні доручення голови райдержадміністрації щодо покращення роботи в даному напрямку.

         Аналітичні довідки про роботу зі зверненнями громадян та графіки затверджені розпорядженням голови районної державної адміністрації щокварталу висвітлюється на веб-сторінці райдержадміністрації.

       Головою районної державної адміністрації  затверджено графік перевірок структурних підрозділів райдержадміністрації щодо дотримання законодавства про звернення громадян на  І, ІІ, ІІІ та ІV квартали 2019 року.

Протягом 2019 року загальним відділом апарату райдержадміністрації проведено 12 перевірок стану додержання законодавства про звернення громадян у 12 структурних підрозділах.

Відповідно затвердженого графіка особистого звітування керівників відділів та структурних підрозділів райдержадміністрації з питань роботи із зверненнями громадян  звітувало 12 керівників. 

В райдержадміністрації запроваджено щомісячне проведення дня контролю, в рамках якого здійснюються перевірки стану виконання доручень керівництва райдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян. У звітному періоді проведено 6 заходів  «Дня контролю» за результатами розгляду звернень громадян.

На виконання вимог Указу, щодо надання правової допомоги, головним спеціалістом, юрисконсультом райдержадміністрації  були надані консультації

з правових питань в громадській приймальні та надана первинна правова допомога 35 громадянам.

         В райдержадміністрації діє пряма телефонна лінія «Телефон довіри» та «гаряча лінія» - прийом громадян через засоби телефонного зв’язку, на яку громадяни мають можливість звертатись цілодобово.

Особистий прийом громадян головою районної державної адміністрації, першим заступником та керівником апарату проводяться, згідно графіка затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації. У звітному періоді на особистих прийомах надійшло 50 звернень, які були вирішено позитивно.

 Основними порушеними питаннями на особистих приймах у керівництва райдержадміністрації були такі: надання фінансової та медичної допомоги; виплата  соціальних допомог, виправлення помилок у правовстановлюючих документах, проходження альтернативної служби  та інші.

За результатами розгляду позитивно вирішено – 113 звернень, або 44,3 % від їх загальної кількості, відмовлено у задоволенні – 1 , надано роз’яснення на 123 звернення, в стадії розгляду – 4, інше – 11.

Порушень термінів розгляду звернень громадян немає.