Прес-центр13 липня 2017, 15:07

Про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Біловодської районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування району за І півріччя 2017 року

За І півріччя 2017 року кількість звернень громадян до місцевих  органів влади  в цілому по району становить 1515, що на 225 звернень більше ніж у відповідному періоді 2016 року (1290).

         Аналіз питань, порушених у зверненнях громадян, свідчать, що вони стосуються різних сфер їх життєдіяльності, але найбільш  питань з соціального захисту -  39,8 % (603), аграрної політики і земельних відносин – 19,9 % (302),  комунального господарства -  5,3 % (81)  від усіх звернень.

Разом з тим, за І півріччя 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 112 звернень громадян із пропозиціями, заявами і скаргами, що на 81 звернення, або на 41,9 % менше, ніж за аналогічний період 2016 року (193).

Від вищестоящих органів влади райдержадміністрація отримала 4 звернення, що відповідає  рівню 2016 року (4).

В основному ці звернення стосуються питань соціального захисту (50). Також були порушені питання транспорту і зв’язку (9),  державного будівництва, адміністративно-територіального устрою (8), житлової політики (6),  діяльність органів місцевого самоврядування (6),  освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності (6), комунального господарства (6),  охорони здоров’я (5),  аграрної політики (4), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (4), праці і заробітної плати (1), діяльність місцевих органів виконавчої влади (1).

Кількість звернень, що надійшли на Урядову гарячу лінію, від мешканців Біловодського району, які направлені на розгляд до Біловодської райдержадміністрації складає 24 звернення, що на 16 звернень менше  порівняно з аналогічним періодом 2016 року (40). 

Питання, які були порушені у зверненнях, стосуються переважно соціального захисту громадян, а саме: нарахування субсидій, призначення та виплати соціальних допомог, надання матеріальної допомоги на лікування, придбання одягу, продуктів харчування, ліків.

За І півріччя 2017 року до райдержадміністрації надійшло 5 колективних зверненнь, що відповідає  рівню 2016 року (5).  

Із загальної кількості звернень задоволено –  33, надано роз’яснення – 36, відмовлено – 19, в стадії розгляду –  22, інше – 2.

Особлива увага приділялась розгляду звернень від громадян, які потребують соціального захисту і підтримки. Від найменш соціально захищених категорій громадян за звітний період 2017 року до райдержадміністрації надійшло 32 звернення, що складає 28,5 % від загальної кількості звернень, в тому числі:

  • від інвалідів I, II, III групи – 5 звернень;
  • від «дітей війни» – 2 звернення;
  • від членів багатодітних сімей та одиноких матерів – 8 звернень;
  • від ветеранів праці – 2 звернення;
  • від внутрішньо переміщених осіб – 15 звернень.

Всі звернення були розглянуті під особистим контролем голови районної держадміністрації з вивченням ситуації і наданням можливої допомоги заявникам. По всім зверненням надані роз`яснення і рекомендації заявникам.

    За І півріччя 2017 року головою районної державної адміністрації проведено 8 особистих прийомів громадян, на яких розглянуто 34 звернення, та 4 виїзних прийоми, на яких розглянуто 18 звернень.

         Питання, які були порушені у зверненнях стосуються соціального захисту, житлово-комунального господарства, транспорту і зв’язку, освіти,  територіально – адміністративного устрою, ремонту доріг та мобільного зв’язку.

Питання, на які необхідне додаткове вивчення та залучення інших спеціалістів, розглядаються на засіданнях постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян райдержадміністрації. Розпорядженням голови районної державної адміністрації від 19.12.2016 року за № 340 у зв’язку з організаційними та кадровими змінами затверджено новий склад комісії. За звітний період проведено 4 засідання комісії, на яких розглянуто 4 звернення громадян.

Питання роботи зі зверненнями громадян були розглянуті на  4 апаратних нарадах у голови райдержадміністрації в січні, лютому, березні та квітні 2017 року. За результатами розгляду складено та направлено до виконання керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації і закладів району протокольні доручення голови райдержадміністрації.

Згідно графіка проводиться робота з перевірки стану організації роботи зі зверненнями громадян в виконкомах селищної та сільських рад, управліннях, відділах райдержадміністрації, організаціях і підприємствах району, надається необхідна методична та практична допомога в питаннях ведення діловодства за зверненнями громадян. За 2017 рік проведено 6 перевірок.

          Головою райдержадміністрації затверджено графіки особистого звітування підрозділів райдержадміністрації, селищного та сільських голів з питань роботи із зверненнями громадян. Відповідно графіків за звітний період звітувало 6 керівників. 

Керівництвом і спеціалістами райдержадміністрації проводяться Дні контролю, в рамках яких здійснюються перевірки стану виконання доручень голови райдержадміністрації щодо розгляду  звернень громадян в районі. За 2017 рік проведено 4 перевірки.                                

На базі юридичного відділу райдержадміністрації, працює правова громадська приймальня. За 2017 рік були проведені планові засідання громадської приймальні з надання безкоштовних юридичних консультацій малозабезпеченим категоріям населення, молоді та ветеранам. Всього було прийнято 18 осіб. Актуальними питаннями, з якими звертались зазначені особи: земельні питання, спадкування, сімейні відносини (розлучення, виплата аліментів), призив на військову службу та інше.

Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян  висвітлюється на веб-сторінці районної держадміністрації та в засобах масової інформації. У звітному періоді розміщено 6 відповідних інформації.

Діє пряма телефонна лінія «Телефон довіри» та «гаряча лінія» – прийом громадян через засоби телефонного зв’язку,  який проводиться головою райдержадміністрації та його заступниками згідно графіка.

Керівництвом райдержадміністрації приймаються відповідні заходи щодо не допущення порушень встановлених термінів розгляду звернень громадян, на апаратних нарадах акцентується увага керівників управлінь, відділів, інших структурних підрозділів райдержадміністрації, виконкомів селищної та сільських рад на необхідності підвищення відповідальності, забезпечення всебічного, кваліфікованого, неупередженого і об`єктивного розгляду звернень громадян, що дає можливість оперативно вирішувати порушені жителями району питання та задовільняти їх законні вимоги.