Прес-центр4 квітня 2018, 13:04

Про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Біловодської районної державної адміністрації за І квартал 2018 року

Аналіз роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2018 року свідчить про те,  що ситуація зі зверненнями громадян, які надійшли до Біловодської райдержадміністрації в цілому покращилась.

За І квартал 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 49 звернень громадян із пропозиціями, заявами і скаргами, що на 21 звернення, або на 30 % менше, ніж за аналогічний період 2017 року (70).

В основному ці звернення стосуються питань соціального захисту (32). Також були порушені питання аграрної політики (4), освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності (4).  охорони здоров’я (2), житлово-комунального господарства (4),  діяльність органів місцевого самоврядування (1), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (1), діяльність місцевих органів виконавчої влади (1).

Від вищестоящих органів влади райдержадміністрація отримала 3 звернення, що на 5 звернень менше, ніж за аналогічний період 2017 року (8), або 6,3 % від загальної кількості звернень.

Кількість звернень, що надійшли на Урядову гарячу лінію, від мешканців Біловодського району, які направлені на розгляд до Біловодської райдержадміністрації складає 43 звернення, що на 8 звернень більше  порівняно з аналогічним періодом 2017 року (35).

У своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо призначення субсидій, різних видів виплат соціальної допомоги,  порядків переоформлення земельних паїв, оформлення земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства, забезпечення електропостачанням та інші.

Зверненням, які надходили повторно надавались своєчасні вичерпні відповіді, але заявники були не згодні з відповідями і продовжували звертатися в райдержадміністрацію та в вищестоящі органи влади, тому кількість повторних звернень складає  6, або 12,7 % від загальної кількості звернень за  І квартал 2018 року.

Із загальної кількості звернень задоволено –  25, надано роз’яснення – 16, відмовлено – 0, в стадії розгляду –  8.

Особлива увага приділялась розгляду звернень від громадян, які потребують соціального захисту і підтримки. Від найменш соціально захищених категорій громадян за звітний період 2018 року до райдержадміністрації надійшло 21 звернення, що складає 44,6 % від загальної кількості звернень, в тому числі:

  • від інвалідів I, II, III групи – 5 звернень;
  • від «дітей війни» - 2 звернення;
  • від членів багатодітних сімей та одиноких матерів – 7 звернень;
  • від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій – 1 звернення;
  • від внутрішньо переміщених осіб – 6 звернень.

Згідно із затвердженим графіком  головою районної державної адміністрації щоденно у робочий час проводиться особистий прийом громадян.

Питання, на які необхідне додаткове вивчення та залучення інших спеціалістів, розглядаються на засіданнях постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян райдержадміністрації. Розпорядженням голови районної державної адміністрації від 19.12.2016 року за № 340 у зв’язку з організаційними та кадровими змінами затверджено новий склад комісії. За звітний період проведено 2 засідання комісії, на яких розглянуто 3 звернення громадян.

Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян щокварталу висвітлюється на веб-сторінці районної держадміністрації та в засобах масової інформації. У звітному періоді розміщено 3 відповідних інформації.

Діє пряма телефонна лінія «Телефон довіри» та «гаряча лінія» – прийом громадян через засоби телефонного зв’язку.

Робота зі зверненнями громадян у Біловодській районній державній адміністрації буде й надалі пріоритетною у повсякденній діяльності та спрямованою лише на поліпшення якості розгляду звернень громадян та безумовне виконання вимог законодавства про звернення громадян.