Прес-центр16 жовтня 2018, 09:10

Про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Біловодської районної державної адміністрації за 9 місяців 2018 року

Аналіз роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2018 року свідчить про те,  що ситуація зі зверненнями громадян, які надійшли до Біловодської райдержадміністрації в цілому покращилась.

За звітний період 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 156 звернень громадян із пропозиціями, заявами і скаргами, що на 26 звернень, або на 16,6 % менше, ніж за аналогічний період 2017 року (182).

В основному ці звернення стосуються питань соціального захисту (93). Також були порушені питання житлово-комунального господарства (27),   аграрної політики (8), охорони здоров’я (7) освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності (5), діяльність органів місцевого самоврядування (3), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (3), державного будівництва, адміністративно-територіального устрою (3), діяльність місцевих органів виконавчої влади (1), праці і заробітної плати (1).

Від вищестоящих органів влади райдержадміністрація отримала 9 звернень, що на 2 звернення більше, ніж за аналогічний період 2017 року (7), або 5,7 % від загальної кількості звернень.

Кількість звернень, що надійшли на Урядову гарячу лінію, від мешканців Біловодського району, які направлені на розгляд до Біловодської райдержадміністрації складає 128 звернень, що на 35 звернень більше  порівняно з аналогічним періодом 2017 року (93).

У своїх зверненнях більшість громадян порушували питання щодо призначення субсидій, різних видів виплат соціальної допомоги,  порядків переоформлення земельних паїв, оформлення земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства, забезпечення електропостачанням та інші.

Громадянам, від яких надходили повторно звернення, надавались своєчасні вичерпні відповіді, але заявники були не згодні з відповідями і продовжували звертатися в райдержадміністрацію та в вищестоящі органи влади, тому кількість повторних звернень складає  10, або 6,4 % від загальної кількості звернень за  9 місяців 2018 року.

Із загальної кількості звернень задоволено –  84, надано роз’яснення – 67, відмовлено – 0, в стадії розгляду –  1, знято з розгляду – 2, до відома – 1, припинено розгляд звернення – 1.

Особлива увага приділялась розгляду звернень від громадян, які потребують соціального захисту і підтримки. Від найменш соціально захищених категорій громадян за звітний період 2018 року до райдержадміністрації надійшло 58 звернень, що складає 37,1 % від загальної кількості звернень, в тому числі:

від інвалідів I, II, III групи – 13 звернень;
від «дітей війни» - 10 звернень;
від членів багатодітних сімей та одиноких матерів – 16 звернень;
від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій – 5 звернень;
від внутрішньо переміщених осіб – 14 звернень.

Згідно із затвердженим графіком  головою районної державної адміністрації щоденно у робочий час проводиться особистий прийом громадян.

Питання, на які необхідне додаткове вивчення та залучення інших спеціалістів, розглядаються на засіданнях постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян райдержадміністрації. Розпорядженням голови районної державної адміністрації від 10.04.2018 року за № 75 у зв’язку з організаційними та кадровими змінами затверджено новий склад комісії. За звітний період проведено 4 засідання комісії, на яких розглянуто 5 звернень громадян.

Згідно графіка проводиться робота з перевірки стану організації роботи зі зверненнями громадян в відділах, управліннях райдержадміністрації, організаціях і підприємствах району, надається необхідна методична та практична допомога в питаннях ведення діловодства зі зверненнями громадян. На базі юридичного відділу райдержадміністрації, працює правова громадська приймальня. За І півріччя 2018 року були проведені планові засідання громадської приймальні з надання безкоштовних юридичних консультацій малозабезпеченим категоріям населення, молоді та ветеранам. Всього було прийнято 18 осіб. Актуальними питаннями, з якими звертались зазначені особи: земельні питання, спадкування, сімейні відносини (розлучення, виплата аліментів), виїзд за кордон, призив на військову службу та інше.

Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян щокварталу висвітлюється на веб-сторінці районної держадміністрації та в засобах масової інформації. У звітному періоді розміщено 7 відповідних інформацій.

Діє пряма телефонна лінія «Телефон довіри» та «гаряча лінія» – прийом громадян через засоби телефонного зв’язку.

Робота зі зверненнями громадян у Біловодській районній державній адміністрації буде й надалі пріоритетною у повсякденній діяльності та спрямованою лише на поліпшення якості розгляду звернень громадян та безумовне виконання вимог законодавства про звернення громадян.