Прес-центр11 квітня 2019, 13:04

Про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Біловодської районної державної адміністрації за І квартал 2019 року

Аналіз роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2019 року свідчить про те,  що у  І квартал 2019 рокудо районної державної адміністрації надійшло 77 звернень громадян із пропозиціями, заявами і скаргами, що на 28 звернень, або на 63,3%  більше, ніж за аналогічний період 2018 року (49).

В основному ці звернення стосуються питань соціального захисту (55).Також були порушені питання житлово-комунального господарства (7), аграрної політики (4),освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності (2), адміністративно-територіального устрою (2), сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей (1), охорони здоров’я (1), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (1).

Від вищестоящих органів влади райдержадміністрація отримала 4 звернення, щов цілому відповідає рівню 2018 року (3). Однією із важливих причин звернень через органи влади вищого рівня є той факт, що певна кількість громадян вважає більш ефективним звернутись до вищих органів виконавчої влади та контролюючих органів, не очікуючи розгляду звернення місцевими органами влади.   

Кількість звернень, що надійшли на Урядову гарячу лінію, від мешканців Біловодського району, які направлені на розгляд до Біловодської райдержадміністрації складає 58 звернень, що на 15 звернень більше  в порівнянні  з аналогічним періодом 2018 року (43).

З початком опалювального сезону 2018-2019 рр. особливої актуальності для заявників набуло питання отримання субсидії на оплату житлово-комунальних послуг (понад 64,9% від усіх звернень), оскільки відбулися зміни у порядку її надання.

Разом з тим, у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо призначення різних видів виплат соціальної допомоги,  порядків переоформлення земельних паїв, оформлення земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства, забезпечення електропостачанням, надання безкоштовного лікування внутрішньо переміщеним особам та інші.

Зверненням, які надходили повторно надавались своєчасні вичерпні відповіді, але заявники були не згодні з відповідями і продовжували звертатися в райдержадміністрацію та в вищестоящі органи влади, томукількість

повторних звернень складає  2, або 2,5 % від загальної кількості звернень за  І квартал 2019 року.

Серед загальної кількості звернень 98% складають заяви, 1,2% - скарги та 0,8% - пропозиції.

Із загальної кількості звернень задоволено –  36, надано роз’яснення – 33, відмовлено – 0, в стадії розгляду –  6, до відома – 2 ( анонімні звернення).

Особлива увага приділялась розгляду звернень від громадян, які потребують соціального захисту і підтримки. Від найменш соціально захищених категорій громадян за звітний період 2019 року до райдержадміністрації надійшло 20 звернення, що складає 25,9 % від загальної кількості звернень, в тому числі:

від інвалідів I, II, III групи – 11 звернень;
від членів багатодітних сімей та одиноких матерів – 7 звернень;
від внутрішньо переміщених осіб – 2 звернення.

За І квартал 2019 року головою районної державної адміністрації проведено 4 особистих прийоми громадян, на яких розглянуто 13 звернень.

Питання, які були порушені у зверненнях переважно стосувалися надання матеріальної допомоги на лікування.

Питання, на які необхідне додаткове вивчення та залучення інших спеціалістів, розглядаються на засіданнях постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян райдержадміністрації. Розпорядженням голови районної державної адміністрації від 27.03.2019 року за № 40  внесені зміни до складу комісії, на якій за звітний період проведено 1 засідання комісії та  розглянуто 1 звернення громадян.

На базі юридичного відділу райдержадміністрації, працює правова громадська приймальня з надання безкоштовних юридичних консультацій малозабезпеченим категоріям населення, молоді та ветеранам, на якій  було прийнято 5 осіб. Актуальними питаннями, з якими звертались зазначені особи: земельні питання, призив на військову службу, надання субсидії на оплату житлово-комунальних послуг та інше.

Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян щокварталу висвітлюється на веб-сторінці районної держадміністрації та в засобах масової інформації. У звітному періоді розміщено 3 відповідних інформації.

Діє пряма телефонна лінія «Телефон довіри» та «гаряча лінія» – прийом громадян через засоби телефонного зв’язку.

Робота зі зверненнями громадян у Біловодській районній державній адміністрації буде й надалі пріоритетною у повсякденній діяльності та спрямованою лише на поліпшення якості розгляду звернень громадян та безумовне виконання вимог законодавства про звернення громадян. Працівниками загального відділу постійно ведеться роз’яснювальна робота, надаються консультації громадянам, які звертаються до районної державної адміністрації.