Відбулася чергова апаратна нарада
12 листопада 2019 року у залі засідань Біловодської райдержадміністрації перший заступник голови, в.о. голови райдержадміністрації Вадим Муратов провів апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, рядом керівників структурних підрозділів центральних органів виконавчої влади. У нараді взяли участь голова районної ради Петро Самойлов, керівник апарату райдержадміністрації Наталія Будовська.
Було заслухано, зокрема, інформацію начальника Біловодського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області Ірини Ширай про надання послуг з реабілітаційного лікування за рахунок коштів Фонду соціального страхування України. Вона відзначила, що відповідно до законодавства право на лікування в реабілітаційних відділеннях для забезпечення відновлення здоров’я за рахунок коштів Фонду має застрахована особа. Це право виникає з настанням страхового випадку в період роботи, включаючи час випробування та день звільнення.
Фонд у цьому питанні працює у взаємозв’язку з закладами охорони здоров’я, які несуть відповідальність за якість медичного відбору та направлення хворих на лікування в реабілітаційні відділення за рахунок коштів Фонду відповідно до законодавства України. Граничний розмір витрат на одну особу одного ліжко-дня лікування в реабілітаційному відділенні санаторно-курортного закладу у 2019 році становить 600 грн., для супроводжуючих осіб - 420 грн. Протягом поточного року Біловодським відділенням Фонду укладено 37 тристоронніх договорів про відшкодування витрат за надані соціальні послуги з лікування застрахованих осіб у реабілітаційних відділеннях санаторно-курортних закладів, що становить 63% від показника аналогічного періоду минулого року – 101 договір. Всього протягом минулого року було укладено 122 таких договори з 20 санаторно-курортними закладами. Взагалі станом на 01.11. 2019 року надають послуги з медичної реабілітації 53 санаторно-курортні заклади.
Про роботу відділу ведення державних реєстраційних дій райдержадміністрації поінформувала присутніх державний реєстратор відділу ведення державних реєстраційний дій райдержадміністрації Наталія Іваненко. Завдання відділу - забезпечення виконання повноважень райдержадміністрації у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
До повноважень органів державної реєстрації належить проведення державної реєстрації прав та реєстрації інших речових прав, похідних від права власності; державної реєстрації юридичних осіб та ФОП; ведення державних реєстрів; формування, зберігання та ведення реєстраційних справ.
Зберігання реєстраційних справ у паперовій формі здійснюється виключно виконавчими органами міських рад міст обласного та/або республіканського Автономної Республіки Крим значення, Київською, Севастопольською міськими, районними, районними у містах Києві та Севастополі державними адміністраціями за місцезнаходженням відповідного майна. За 10 місяців 2019 року відділом було прийнято 251 реєстраційну справу, сформовану у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, передано 3 реєстраційних справи у зв’язку зі зміною місця проживання/місцезнаходження фізичної особи-підприємця та п’ять реєстраційних справ релігійних організацій у зв’язку зі зміною суб’єкта зберігання. Крім того за 10 місяців 2019 року відділом було прийнято 3612 реєстраційних справ з нерухомості від державних реєстраторів та державних, приватних нотаріусів області та України.
Головний спеціаліст з питань внутрішньої політики райдержадміністрації Ольга Магомедова ознайомила присутніх з основними суспільно значущими подіями цього тижня.
Головний спеціаліст з питань персоналу державної служби відділу організаційно-кадрової роботи райдержадміністрації Віктор Іваненко доповів про стан справ щодо визначення результатів виконання завдань державними службовцями, які займають посади державної служби категорії "Б" і "В", у райдержадміністрації.