Прес-центр5 липня 2018, 15:07

Про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Біловодської районної державної адміністрації за І півріччя 2018 року

Аналіз роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2018 року свідчить про те,  що ситуація зі зверненнями громадян, які надійшли до Біловодської райдержадміністрації в цілому покращилась.

За І півріччя 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 98 звернень громадян із пропозиціями, заявами і скаргами, що на 14 звернень, або на 12.5 % менше, ніж за аналогічний період 2017 року (112).

В основному звернення стосуються питань соціального захисту (64). Також були порушені питання житлово-комунального господарства (11),  аграрної політики (6), освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності (5), охорони здоров’я (5), діяльність органів місцевого самоврядування (2), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (2), діяльність місцевих органів виконавчої влади (1).

Від вищестоящих органів влади райдержадміністрація отримала 4 звернення, що відповідає рівню 2017 року (4).

Кількість звернень, що надійшли на Урядову гарячу лінію, від мешканців Біловодського району, які направлені на розгляд до Біловодської райдержадміністрації складає 79 звернень, що на 20 звернень більше  порівняно з аналогічним періодом 2017 року (59).

У своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо призначення субсидій, різних видів виплат соціальної допомоги,  порядків переоформлення земельних паїв, оформлення земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства, забезпечення електропостачанням та інші.

Зверненням, які надходили повторно надавались своєчасні вичерпні відповіді, але заявники були не згодні з відповідями і продовжували звертатися в райдержадміністрацію та в вищестоящі органи влади, тому кількість повторних звернень складає  9, або 9,1 % від загальної кількості звернень за  І півріччя 2018 року.

Із загальної кількості звернень задоволено –  58, надано роз’яснення – 38, відмовлено – 0, в стадії розгляду – 0, знято з розгляду – 2.

Особлива увага приділялась розгляду звернень від громадян, які потребують соціального захисту і підтримки. Від найменш соціально захищених категорій громадян за звітний період 2018 року до райдержадміністрації надійшло 42 звернення, що складає 42,8 % від загальної кількості звернень, в тому числі:

  • від інвалідів I, II, III групи – 10 звернень;
  • від «дітей війни» - 5 звернень;
  • від членів багатодітних сімей та одиноких матерів – 12 звернень;
  • від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій – 3 звернення;
  • від внутрішньо переміщених осіб – 12 звернень.

Згідно із затвердженим графіком  головою районної державної адміністрації щоденно у робочий час проводиться особистий прийом громадян.

Питання, на які необхідне додаткове вивчення та залучення інших спеціалістів, розглядаються на засіданнях постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян райдержадміністрації. Розпорядженням голови районної державної адміністрації від 10.04.2018 року за № 75 у зв’язку з організаційними та кадровими змінами затверджено новий склад комісії. За звітний період проведено 3 засідання комісії, на яких розглянуто 4 звернення громадян.

Керівництвом і спеціалістами райдержадміністрації згідно  графіка проводяться Дні контролю, в рамках яких здійснюються перевірки стану виконання доручень по зверненням громадян в районі.

Згідно графіка проводиться робота з перевірки стану організації роботи зі зверненнями громадян в відділах, управліннях райдержадміністрації, організаціях і підприємствах району, надається необхідна методична та практична допомога в питаннях ведення діловодства зі зверненнями громадян.

Питання роботи зі зверненнями громадян були розглянуті на  апаратних нарадах у голови райдержадміністрації, згідно затвердженого графіку. За результатами розгляду складено та направлено до виконання керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації і закладів району протокольні доручення голови райдержадміністрації.

На базі юридичного відділу райдержадміністрації, працює правова громадська приймальня. За І півріччя 2018 року були проведені планові засідання громадської приймальні з надання безкоштовних юридичних консультацій малозабезпеченим категоріям населення, молоді та ветеранам. Всього було прийнято 8 осіб. Актуальними питаннями, з якими звертались зазначені особи: земельні питання, спадкування, сімейні відносини (розлучення, виплата аліментів), виїзд за кордон, призив на військову службу та інше.

Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян щокварталу висвітлюється на веб-сторінці районної держадміністрації та в засобах масової інформації. У звітному періоді розміщено 5 відповідних інформації.

Діє пряма телефонна лінія «Телефон довіри» та «гаряча лінія» – прийом громадян через засоби телефонного зв’язку.

Керівництвом райдержадміністрації приймаються відповідні заходи щодо не допущення порушень встановлених термінів розгляду звернень громадян, на апаратних нарадах акцентується увага керівників управлінь, відділів, інших структурних підрозділів райдержадміністрації на необхідності підвищення відповідальності, забезпечення всебічного, кваліфікованого, неупередженого і об`єктивного розгляду звернень громадян, що дає можливість оперативно вирішувати порушені жителями району питання та задовільняти їх законні вимоги.

Робота зі зверненнями громадян у Біловодській районній державній адміністрації буде й надалі пріоритетною у повсякденній діяльності та спрямованою лише на поліпшення якості розгляду звернень громадян та безумовне виконання вимог законодавства про звернення громадян.